20060115

Dagen gryr...

Så tar man då steget ut på bloggen, en naturlig väg efter snart 11 år med webben! Trots att jag både roat mig med webben och haft den som yrke under dessa år har det aldrig blivit en hemsida. Inte för att idéerna saknats utan snarare för "att det bara aldrig blivit av".

Visst har det varit nära flera gånger, massor av utkast och möjliga länkar, templates etc har funnits där. Men trots detta är det först med bloggen som det känns som att jag faktiskt har ett verkligt skäl att publicera något. Varför då? Tja, ytterligare ett sätt att roa mig själv och kanske någon annan. Ett sätt att få uttrycka tankar, funderingar och åsikter utan något filter.Tror att jag kommer använda bloggen för att sätta upp några användbara länkar, dela med mig av foton, men kanske framför allt för att mera fritt ägna mig åt betraktelser - så här mitt i livet.
Väl mött!

Inga kommentarer: